دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 ارديبهشت 1403 - 19:22

بوکس جام الوردا| حذف شه‌بخش و طهماسبی/ حبیبی نژاد و صفری فردا روی رینگ می‌روند

بوکس جام الوردا| حذف شه‌بخش و طهماسبی  حبیبی نژاد و صفری فردا روی رینگ می‌روند
سومین دوره بوکس جام «الوردا» به میزبانی آستانه قزاقستان با حذف دو بوکسور ایران آغاز شد. 
کد خبر : 911208

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، سومین دوره مسابقات بوکس جام «الوردا» از امروز دوشنبه آغاز شد. پیکار‌ها در دو بخش زنان و مردان در حال برگزاری است. ۶۸ بوکسور در بخش زنان و ۱۱۰ ورزشکار مرد برای کسب مدال در آستانه به رقابت می‌پردازند.

ستارگان برتر قزاقستان مانند کارینا ایبراگیمووا، ساکن بیبوسینوف، مخمود سابیرخان، اصلان بیک شیمبرگنوف، آیبک اورالبای و کامشیبک کونکابایف همگی در جام الوردا حضور دارند. دلشاد مورادوف، خاواسبک اسدالله اف، جهانگیر زوکاروف از ازبکستان، شمشر سعیدوف از تاجیکستان، تان گلا تین از چین و دانیال شه‌بخش از ایران، دیگر بوکسور‌های عنوان‌دار و مطرح حاضر در بخش مردان این پیکار‌ها هستند.

امروز دوشنبه در روز نخست این پیکارها، دانیال شه‌بخش در وزن ۵۷ کیلوگرم برابر سابیرخان دارنده دو مدال طلا و نقره جهان از قزاقستان با وجود ارائه مبارزه‌ای نزدیک، با رای داوران بازنده شد و به کارش پایان داد.

سپس در ۷۱ کیلوگرم، کسری طهماسبی با دارخان دوسی‌بای از قزاقستان رقابت کرد که بوکسور میزبان به برتری دست یافت.

علی حبیبی‌نژاد، میثم قشلاقی، علی فتحی و روزبه صفری دیگر بوکسور‌های حاضر ایران در جام «الوردا» آستانه هستند. 

در ادامه این رقابت‌ها فردا سه‌شنبه در ادامه این رویداد، علی حبیبی‌نژاد در وزن ۶۳.۵ کیلوگرم به مصاف یرطوقان زینولیف بوکسور عنوان‌دار و مطرح قزاق می‌رود که مدال‌های رنگارنگی در کارنامه دارد.

در وزن ۹۲+ کیلوگرم، روزبه صفری که در دور نخست استراحت داشت با کامشیبک کونکابایف؛ دارنده برنز المپیک توکیو و ۲ نقره جهان و ۴ نقره آسیا بالای رینگ خواهد رفت.

فونتانا (سرمربی) و فونتس (مربی)، هدایت نفرات اعزامی را برعهده دارند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته